Slovácko si užívá slunce a přírodní trávy

sobota, 7. 2. 2015 20:13
Slovácko si na soustředění v Turecku užívá slunce a přírodní trávy...

Slovácko v pátek vyměnilo mrazivou Moravu za teplé turecké pobřeží, kde první mužstvo čeká závěrečné herní soustředění před startem jarní části ligy.

Autobus s hráči odcestoval na vídeňské letiště v pátek ve 14:00 hod., aby v 18:55 letadlo odstartovalo směr Turecko. Na hotel hráči dorazili kolem půlnoci a ráno v 8:00 následovala snídaně a po ní první trénink na přírodní trávě.

„Cestování bylo zdlouhavé, ale zvládli jsme to. Ubytování je tady luxusní a nyní si užíváme výborných tréninkových podmínek. Jsme ve stejném hotelu jak minulý rok, takže jsme věděli do čeho jdeme,“ říká útočník Milan Kerbr, který si trénink na přírodní trávě užíval.

„Je to rozdíl oproti posledním týdnům u nás v Česku, kde je zima a trénujeme výhradně na umělé trávě. Tady jsme si vyběhli pěkně v tričku s krátkým rukávem na přírodní trávu, což nám všem chybělo,“ pokračuje Kerbr, který očekává, že některý den půjdou hráči vyzkoušet i vodu na místní pláži.

„Zatím jsme se k tomu nedostali, ale předpokládám, že některý den tam vyrazíme po tréninku alespoň namočit nohy. Dnes bylo kolem 18°C, což je sice teplo, ale na koupání to asi nebude,“ dodává s úsměvem Kerbr.

Slovácko v rámci soustředění odehraje tři přípravné zápasy. Již v neděli od 14:00 (SEČ) čeká na svěřence trenéra Svatopluka Habance dánské Odense.

Seznam přípravných zápasů v Turecku:
neděle 8. února Odense – 1.FC Slovácko (14:00 SEČ)
středa 11. února Debrecen  - 1.FC Slovácko (14:00 SEČ)
sobota 14. února Mordovia Sarans – 1.FC Slovácko (14:00 SEČ)

Share to Facebook Share to Twitter Share to Google+ Send email Print article

U18 a U16: Ve Znojmě úspěšní napůl

U19 a U17: Se Zlínem jedna výhra a jedna prohra pondělí, 14. 8. 2017 07:20
U19 a U17: Se Zlínem jedna výhra a jedna prohra

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace