Uhříček: Inspirace je v Leverkusenu velká spousta

pátek, 08.03.2013 12:57
Vladimír Kadlec, František Uhříček a Michal kadlec
DSC_0030.JPG

Minulý víkend byli  pozváni zástupci klubu 1.FC Slovácko a dva novináři k návštěvě bundesligového klubu Bayer Leverkusen. O průvodce celého pobytu se skvěle postaral odchovanec akademie 1.FC Slovácko a reprezentant České republiky Michal Kadlec.

Zástupci klubu 1.FC Slovácko měli během víkendu možnost poznat fungování a zákulisí tohoto bundesligového klubu. Bayer Leverkusen je klubem, který v současném ročníku na třetím místě a na druhou Borusii Dortmund ztrácí jeden bod. Michal Kadlec, působí v klubu, který vlastní nadnárodní společnost Bayer, už pátým rokem. 

„Byl to pro nás velmi zajímavý víkend a možnost porovnání velkého evropského klubu s našimi možnostmi ve Slovácku i v rámci celé české soutěže. Michalovi patří naše velké díky, za možnost, kterou nám všem poskytl a jak se o nás postaral“ uvedl ke stáži František Uhříček, obchodní manažer 1.FC Slovácko.

„Bayer je klubem, který před čtyřmi lety otevřel zrenovovaný stadion pro třicet tisíc diváků a hraje pravidelně evropské poháry. Nás hlavně zajímaly prostory pro novináře a jejich servis. Z mé funkce také fungování takzvané Hospitality, což jsou prostory, kde se klub stará o své významné hosty a partnery klubu a činnosti s tímto tématem spojené“ přiblížil hlavní téma pobytu Uhříček. „Načerpali jsme nějaké poznatky o tom, jak probíhá příprava zápasového magazínu, nebo například jak funguje klubový web, či klubová televize. Samozřejmě nás zajímala i spolupráce klubu s fanoušky a způsob jejich podpory. Spoustu informací na toto téma jsme získali od Vladimíra Kadlece, který je majitelem PR agentury, která pro Leverkusen zajišťuje mimo jiné právě zápasový magazín, či webové stránky.“

„Těch poznatků je velká spousta a je teď na nás najít možnosti, jak alespoň některé z nich aplikovat na náš klub. Samozřejmě není možné si myslet, že je vše reálné. Bundesliga je dle mého dnes nejvyspělejší soutěží v Evropě, kde se za poslední dobu udělalo spoustu práce a nyní se jim to vše začíná vracet. Vždyť informace, že 18 týmů prodalo na sezonu přes půl milionu permanentek a za loňský rok byla průměrná návštěva 45 000 diváků, je nepředstavitelná.“ dodal na závěr povídání Uhříček.

Webové stránky Michala Kadlece


Share to Facebook Share to Twitter Share to Google+ Send email Print article
TVSlovácko
včera, 19:50
> všechna videa
FANSHOP
Kšiltovka modrá dětská

Kšiltovka modrá dětská
299 Kč

Dres replika NIKE bílý

Dres replika NIKE bílý
490 a 590 Kč

Tréninkové triko Puma černo-modré

Tréninkové triko Puma černo-modré
790 Kč

Podsedák

Podsedák
330 Kč

Šála Slovácké peklo

Šála Slovácké peklo
350 Kč

Kšiltovka Slovácko bílá pánská

Kšiltovka Slovácko bílá pánská
350 Kč

předchozí další
> další suvenýry
Články
Utkání se Sigmou bohužel bez fanoušků včera, 11:40
Utkání se Sigmou bohužel bez fanoušků

VIDEO: Magazín před Olomoucí sobota, 23.05.2020 09:03
VIDEO: Magazín před Olomoucí

Novinky PUMA ve Fanshopu čtvrtek, 21.05.2020 14:00
Novinky PUMA ve Fanshopu

Michal Kadlec vyhlíží restart ligy čtvrtek, 21.05.2020 10:00
Michal Kadlec vyhlíží restart ligy

VIDEO: Ohlasy po zápase s Třincem středa, 20.05.2020 07:00
VIDEO: Ohlasy po zápase s Třincem

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace